Wednesday, May 25, 2005

letters from a young missionary VI

Date: Tue, 24 May 2005 13:26:06 +0100 (BST)

Dio, Pre ug Bro

Bag-o pa gayod ako naka uli gikan sa Lampang, North Thailand. Nia na ako karon sa Chiang mai. Samtang didto ko sa Lampang, Nakig abin ako sa buluhaton didto nga gitawag ug HIV ministry. Buot ipasabot nga ang among gi alagaran mga biktima sa AIDS. Looy gayud sila kaayo kay nag antos pag ayu sa maong sakit.

Ngani natakdan raman pod ni sila (mga asawa gikan sa bana ug mga bata gikan sa inahan nga nagpasuso) ug gikan sa mga injeksyon nga gi recycle. Nakawali gayud ako kanila mahitongod sa kaluwasan....ngani malipayon silang naminaw.

diri gayod hinuon sa Thailand, bisag asa ka mulingi makakita ka gayod ug Buddhist Temple...ug makita mu gayud si Buddha kanonay uban sa mga nag gilak gilak nga mga estatuwa! Dinhi ang mga temple hilabihan ka expensive puno sa mga bulawan ug mga mahalong butang.

Ang simbahan diri ni Kristo gamay ray mga dagko ug gamay ray mga cathedral type building or protestant type building. Usahay dili gayod ganahan ang mga Thai musimba kay kompara sa ilang kanhi temple layo ang diperensya.

Apan salamat! aduna manpoy makasabot, ug midawat sa kristohanong pagtulon-an. Apan sa kinatibuk-an hugot gayod ang buddism diri 97 % gayod. Diri dili ka maka basta basta sa buddhism kay official religion gud nila, pwede nila ipa preso ang mga tawo nga sa ilang pagtuo nagbugal bugal kang Buddha..anyway kumusta manmo?. gusto pud ko maminaw ninyo!!!

------------

i received this email today and i realized that i am not the only one who would be encourage by these letters but fellow Christians as well.

No comments: